2012-03-06
 22:06:57

Planer...



Sitter och planerar för fullt.
Organisera mera!!! :D

Att flytta en bit kräver en hel del planering.
Att förnya och göra om kräver än mer planering.
Ikväll har jag roat mig med att packa lite och även gjort listor. Thats my new thing! Listor.
Ikväll blev inköpslista inför torsdag gjort plus en checklista på vad vi ska packa i bilen som vi behöver ha med oss upp på en gång när vi flyttar.

Organisera mera helt enkelt. :)


Jens pratade med flyttfirman i dag. Iom att det är samtransport så kan det hända att vi blir sista avlastnings punkt (uppe i Härnösand alltså). Vilket i sin tur kan betyda att han kanske kommer redan i början av veckan och hämtar sakerna. Jag har hela tiden ställt in mig på 30mars men det kan lika gärna bli 26mars! :)

Vilket egentligen inte gör oss så myckert. För då hinner vi göra allt vi ska göra och som är smidigast att göra innan alla saker kommer. så som att tapetsera i sovrummet, och måla om köket och handla nya soffan och sängen och hinna montera det. :) Lovely!!

Ni har ju sett tapeten som kommer att bli i sovrummet. I köket så har vi ni bestämt oss för helvitt.. Alla väggar vita. Iom att vi har ett trä färgat köksbord och jag har ingen ork att måla om det och inga pengar att köpa nytt på ett tag. Kommer bli det där fina ljusa underbara lantliga kök jag alltid drömt om! :D Med lite små moderna inslag, ni har väl inte glömt mitt gökur!!! :D

Så himla upp i varv men så himla glad och lycklig! Längtar så jag håller på att gå sönder!!


Nu ska jag kasta mig i en dusch, för i morgon ska Myra till doktorn och få sin tre års spruta och sen blir det fika på stan med Veronica! Det har nästan blivit våran veckonöje nu för tiden! :)



/M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!