2012-07-12
 22:34:14

Dagens BM besök.


Idag var det dax att besöka BM igen.
Har haft rätt täta kontroller för att blodtrycket velat spöka lite. Som det brukar när någon ska ta trycket på mig så stressar jag upp mig och kan för allt i världen INTE slappna av.

Idag gick det! :)

Blodtryck 120/80 PERFA!
Socker 6,1 Godkänt.
u-prov u.a
HB likaså mins inte siffran
Hjärtljud 148.

Lilla bråkstaken våran smet iväg som en ål precis när hon fått in ljudet men det inte hade hunnit börja mäta! Haha.
Men tillslut så kom det! Då behagade herrn att ligga stilla ett tag! :)

Nästa besök görs den 14 augusti. Då har vi flyttat in i nya lägenheten som ligger på andra sidan gatan så det besöket kommer bli mitt första utan Jens vid min sida för ska vara där redan 09.00.
Men ändå bara sammavisa igen. :) Fast då ska även ett SF mått tas! :D Spännande!


Nu snart dax för sängen, trött tjej som sagt!

Godnatt! ♥ 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!