2012-08-22
 08:50:56

Låt mig va!!!!

Jag håller på att bli tokig alltså!!

Ingen graviditet är den andres lik, jag vill därför inte höra ditt och datt om hur och vad man ska göra med si och så.

Vill jag ha tips frågar jag, annars har jag en ypperlig barnmorska!!

Det spelar ingen roll om ni är eller varit gravida ni vet hur hormoner funkar så ta ett par kliv tillbaka innan jag kokar över!!!

Vem säger att man vet allt bara för att man själv fått barn, helt plötsligt så är man mästare på detta!!??

Vad vet ni vad jag vet och inte vet??!??!

Så knip igen och sköt er själva!!
En hel del hormoner som pratar, jag är medveten om det och jag har varnat er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!