2012-03-01
 23:32:14

Flytten närmar sig! :)



Känns såååå jävla underbart!
Nu kommer ni få stå ut med massa inrednings snack! :) Tål de eller ge fan i att läsa! ;)


Dagarna kryper fram i snigel fart. Jag roar varje ledig stund med att planera för hur det ska se ut i lägenheten. Nästan allt det praktiska har löst sig så nu är det mest bara ytligheter kvar. :)

Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder på kommande soffa och kommande säng och lite annat smått och gott. :)

Soffan har vi hållt oss till mest hela tiden sen vi började titta runt lite. Sängen däremot har vi ändrat oss om. Hittat en som växte i mina ögon när jag var och kikade på den på varuhuset. Åh såå kär, kommer sova som den lilla prinsessa jag är! ;)

Soffa. 3sittsig med två schäslonger, SJÄLVKLART i vitaste vitt! ;)


Sängen då. :) Sååå kär, det syns inte på bilden
men när man tittar på den i verkligheten så ser det ut som att den är betsad.
Ådringen på trät syns alltså igenom den vita färgen!


Sänglampa och fönsterlampa. Älsklings lampor alltså.
Älskar den lilla detaljen att det är ett litet snöre man drar i för att tända och släcka! :)



Gökuret som ska upp på fondväggen vi ska måla i köket! :)


Tapeten som ska agera fondvägg i sovrummet!
Fattar ni vad snyggt det kommer bli eller? :)

 

 

 

Jag har inte fattat det än att vi verkligen ska flytta upp. Känns mer som att vi ska dit och hälsa på. Men det kommer nog när man verkligen är på väg! SOM JAG LÄNGTAR!
Går inte att beskriva med ord vilken flyttfeber jag egentligen har! :) Och jag älskar varje liten stund av det...

Fortsättning följer....

 

 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!